تفاوت ترمیم مو با کاشت مو
نوشته شده توسط : نت ویر

در این مطلب می خواهیم به مقایسه ترمیم مو با کاشت مو بپردازیم و به معرفی انواع ترمیم و کاشت مو اشاره خواهیم داشت.

ترمیم مو چیست؟

ترمیم مو در واقع یکی از راه های درمان ریزش مو می باشد که در دنیای امروزی یکی از روش های مورد علاقه آقایان و خانم ها می باشد. تنها تفاوت کاشت مو و ترمیم مو در این است که برای کاشت مو نیازمند بانک مو می باشید، اما برای ترمیم مو می توانید فولیکول های مو های خود را تقویت نمایید و ریشه موهایی که ضعیف شده اند و شروع به ریزش نموده اند، تقویت نموده و دوباره شروع به رشد نمایند.

شایان ذکر است همانطور که هر روشی مزایا و معایبی را به همراه دارد ترمیم مو نیز دارای مزایا و معایبی می باشد. معایب ترمیم مو به روش های سنتی بدین صورت است که مو هایی که برای ترمیم مو در این روش مورد استفاده قرار می گیرد مصنوعی می باشد و همچنین تعداد جلسات دوره درمان دو تا سه جلسه است.

همچنین ممکن است برخی افراد دچار حساسیت های پوستی شوند و همچنین مدت زمانی که مو پس از انجام ترمیم مو به روش سنتی می تواند برای فرد باقی بماند، ۶ ماهه است و بعد از آن فرد باید دوباره اقدام به ترمیم مو نماید.

انواع روش های ترمیم مو

·         روش ترمیم مو به روش  prp

·         ترمیم مو به روش HRT

کاشت مو چیست؟

در دنیای امروز با توجه به پیشرفت در حوزه تکنولوژی پزشکی کاشت مو به راحتی صورت می گیرد. در کاشت مو طبیعی از قسمت های پرپشت مو برخی از ریشه های مو را برداشته و در قسمت های خالی سر می کارند.

در حال حاضر تنها راه درمانی قطعی و موثر برای طاسی سر می باشد . افرادی که با دچار طاسی و یا کم پشت شدن مو می باشند و از این مساله رنج می برند می توانند با مراجعه به مراکز ترمیم مو و یک متخصص کاشت مو خوب  آن را رفع کنند. در واقع جایی برای نگرانی نیست؛ زیرا این عمل بدون بیهوشی صورت می گیرد و عوارض ناشی از بیهوشی را نیز به همراه ندارد. با کاشت مو می توانید تاثیر آن را در چهره خود مشاهده نمایید.

روش‌های کاشت مو

 

 

·         روش FUE

·         روش FIT

·         روش BHT

·         روش FUT

·         روش FUG





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 965
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: